9. joulukuu 2011 08:37 kategoriassa Yhtiöuutiset

Uusin Heavy-lehti lensi maailmalle

Heavy-lehti rullaa raskaine renkaineen hyvin kevyesti ympäri maailmaa. Kävimme eri maissa kuulemassa, mitä mieltä raskaiden töiden ammattilaiset ovat renkaista osana vaativia työprosessejaan.

Heavy 2/2011 -"Joukkueen ykkösketju"

- Unimog-ajoneuvo on ulkonäöltään aina yhtä hauska kuin on pienikin. Saksassa Stuttgartin kaupungin teidenhoidossa tiedetään, mihin piskuinen kone pystyy, kun rengasvalinta on osunut oikeaan.

- Kanadan Montrealissa on saatu terminaaliin lisää tehoa ja selviä kustannussäästöjä. Laivan saapuessa alkaa sirkus, jossa kaiken on toimittava kellontarkasti ja mieluiten ilman yllätyksiä.

- Maansiirtoalan yrittäjä Seinäjoelta ei tietenkään halua ajaa pyöräalustaisella kaivurilla 50 kilometrin päähän keskellä yötä, mutta joskus sekin temppu on ollut pakko tehdä.

- Alkaa olla kyse suhteellisen suuresta kaivoskompleksista, kun operointialue kattaa noin puolet keskiaasialaisesta Kazakstanin valtiosta. Vaatimattomasti ilmaistuna Puolan valtion kokoinen toimintakenttä pitää sisällään 17 kaivosta ja 1100 kilometriä rautatietä.

- Edelläkävijän luonteeseen kuuluu, että faktat on kaivettava esiin itse. Raskaiden renkaiden ominaisuuksien tutkimiseen on ollut vaikea päästä käsiksi, kun valmiita testilaitteita ei maailmassa ole. Nyt on. Lue lisää itse lehdestä.

- Tätä rengasta ei pyöritä kone vaan nainen. Kun vielä esitämme Suomen vahvimman naisen Kati Luodon näkemyksen Nokian Country King -peräkärryrenkaan keveydestä, antanee lehti lukijalleen huvia ja tietoa.

Nokian Raskaiden renkaiden asiakaslehti Heavy julkaistaan suomeksi, englanniksi, saksaksi ja venäjäksi.
 
Heavy 2/2011, pdf