9. marraskuu 2009 10:06 kategoriassa Yhtiöuutiset

Lisää ketteryyttä RTG-satamanostureihin

Uusi Nokian RTG 18.00-25 tuo kahdeksanpyöräisiin RTG-satamanostureihin lisää ketteryyttä. Raskaita kontteja siirtävien RTG-nostureiden pyörät kääntyvät tyypillisesti paikallaan, mikä vaatii yhä kasvanutta tehoa koneiden kääntömoottoreilta.

Uutuusrenkaan rakenne ja pintamalli on optimoitu RTG-satamanostureihin. Olkapääalueen pyöreys yhdessä kuviopalojen ja ripojen pyöristysten kanssa tekee massiivisen koneen suunnanmuutoksista aikaisempaa helpompia. Nokian RTG:n poikkeuksellisen alhainen lämmönkehitys hidastaa merkittävästi kulumisnopeutta ja vähentää rengasvaurioiden mahdollisuutta. Ketterän ja vakaan ristikudosrenkaan alhaista lämmönkehitystä voidaan käyttää hyväksi myös konttikurottajissa, joissa koneen nopeus ja renkaiden lämmönkehitys ovat tyypillisesti suuremmat. Erikoistuotteen alhainen vierintävastus vähentää myös polttoaineenkulutusta.
 
Kokovalikoima:
 
18.00-25 40 PR TL Kantavuus: 17 500 kg / 25 km/h /1 000 kPa
14.00-24 28 PR TL Kantavuus: 9 500 kg / 25 km/h /1 000 kPa