9. marraskuu 2020 16:03 kategoriassa Artikkelit

Reija Laaksonen nimitetty Nokian Renkaiden uudeksi globaalin markkinoinnin johtajaksi

Reija Laaksonen on nimitetty Nokian Renkaiden uudeksi globaalin markkinoinnin johtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 9.11.2020. Laaksonen raportoi yhtiön johtoryhmään kuuluvalle Andrei Pantioukhoville.  Premium-rengasvalmistajana Nokian Renkaat tunnetaan laadukkaista, innovatiivisista ja turvallisista tuotteistaan, sekä arvostetusta brändistä. Nämä ovat vahvuuksia, joille rakennamme toimintaamme jatkossakin.

Reija tulee tehtävässään vastaamaan muun muassa Nokian Renkaiden globaalista markkinoinnista, brändistä, mainonnasta, kuluttajaviestinnästä ja -palveluista ja digitaalisesta liiketoiminnasta.

Reijalla on laaja kokemus brändeistä, markkinointiviestinnästä, mediajohtamisesta ja digitaalisesta muutoksesta. Aikaisemmin Reija on työskennellyt Unileverillä ja Fazerissa.

“Nokian Renkaat on ikoninen suomalainen brändi, ja jatkamme brändin vahvistamista entisestään,” Nokian Renkaiden toimitusjohtaja Jukka Moisio sanoo. ”Reija tuo tiimiimme vahvaa uutta osaamista, mikä tukee kasvumme kiihdyttämistä Pohjois-Amerikassa ja Keski-Euroopassa, sekä vahvistaa asemaamme markkinajohtajana Pohjoismaissa ja Venäjällä. Arvokas brändi, käytössämme oleva tuotantokapasiteetti ja vahva osaaminen mahdollistavat myynnin kasvattamisen, kun markkina elpyy.” 

”Olen innoissani päästessäni osaksi Nokian Renkaiden tiimiä. Olen aina arvostanut todella korkealle sitä, että olen voinut olla osa yhtiötä, jonka brändi on tunnettu ja tuotteet innovatiivisia,” Reija sanoo. ”On hienoa päästä vahvistamaan tiimin osaamista, jotta olemme valmiina tulevaan ja hioneet osaamisemme huipputerään markkinoinnissa Nokian Renkaiden kasvustrategian tukemista varten.”

Lisätietoa Reijasta näet täällä: https://fi.linkedin.com/in/reijalaaksonen