Hakka-turva rikkoutumisen varalle
Asiakasetumme sinulle on onni onnettomuudessa!
Yllättävä este tiellä voi rikkoa renkaan tapaturmaisesti. Hakka-turva korvaa korjauskelvottomaksi vaurioituneen renkaan veloituksetta!
Luotettava ja laadukas nastarengas autoilijalle, joka ei halua tehdä kompromissia talviturvallisuudessa.
Arvosana 4,6 perustuu 2305 käyttäjäarvioon
maksimikuorma 475 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 387 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 530 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 600 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 630 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 462 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 560 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 530 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 560 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 630 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 580 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 630 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 690 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 775 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 560 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 615 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 670 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 710 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 775 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 600 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 730 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 775 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 775 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 560 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 650 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 690 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 690 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 750 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 670 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 750 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 825 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 800 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 690 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 775 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 650 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 630 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 690 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 775 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 690 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 750 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 825 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 730 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 800 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 900 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 775 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 875 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 650 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 710 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 710 kg, maksiminopeus 210 km/h
maksimikuorma 775 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 650 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 850 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 800 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 900 kg, maksiminopeus 210 km/h
maksimikuorma 925 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 690 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 690 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 775 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 710 kg, maksiminopeus 190 km/h
Ylivoimainen jääpito ja nastakosketuksen pehmeys
Ankkurinasta, laippamuotoilu ja Eco stud –nastatyyny yhdessä mullistavan nastajaottelun kanssa varmistavat ylivoimaisen pidon ja pehmeän nastakosketuksen kaikilla ajoalustoilla.
Tehokas jarrutus lumella
Renkaan pinta muodostuu kuviopaloista. Jarrutehostin (Brake Booster) on innovaatio, joka kehitettiin renkaan reunoilla sijaitsevien kuviopalojen takareunoihin tuomaan lisäturvaa vaativiin keleihin. Jokaisessa renkaan olkapäällä sijaitsevassa kuviopalassa oleva jarrutustehostin on voimakas ja särmikäs sahalaitakuvio, joka lisää renkaan kosketuspinta-alaa ajo-alustaan ja parantaa tehokkaasti renkaan jarrutuspitoa varsinkin lumipinnalla.
Nopea ohjausvaste
Renkaan paljaan tien ajokäytöstä on parannettu uudella pintakuvion muotoilulla. Pintakuvion keskialueelle sijoitetut 3D-viistotukilamellit tukevoittavat renkaan rakennetta, mikä parantaa autoilijan ajotuntumaa tekemällä liikkumisesta varmaa, kun rengas reagoi nopeasti ja herkästi ohjausliikkeisiin.
Asiakasetumme sinulle on onni onnettomuudessa!
Yllättävä este tiellä voi rikkoa renkaan tapaturmaisesti. Hakka-turva korvaa korjauskelvottomaksi vaurioituneen renkaan veloituksetta!
Aftonbladet
Ruotsi
Erinomainen jarrutus- ja kiihdytyspito. Helppo ajettava vaikeissa tilanteissa. Rauhallinen ja looginen lumella. Ei aiheuta yllätyksiä milloinkaan.
Auto Motor & Sport 21/2016
Ruotsi
Turvallinen ja luotettava kaikissa talviolosuhteissa. Vaikuttava myös kuivalla asfaltilla. Nokian Hakkapeliitta 8 sai täydet pisteet kaikissa lumi- ja asfalttikokeissa ja todettiin parhaaksi sekä lumella että jäällä.
Vi Bilägare 14/2016
Ruotsi
Parhaimmillaan vaativissa olosuhteissa. Looginen ja rauhallinen lumisilla teillä, jäällä kilpailijoitaan huomattavasti parempi.
AutoReview 18/2016
Venäjä
Erinomainen jäisillä tieosuuksilla. Hakkapeliitta 8 dominoi kaikkia jääkokeita ja on huomattavasti kilpailijoitaan parempi myös hangessa. Paras hankinta jäisille teille.
Za Rulem 9/2016
Venäjä
Testin paras jääpito. Rengas ohjautuu loistavasti ja polttoaineenkulutus on erittäin alhainen.
Tekniikan Maailma 17/2016
Suomi
Edelleen markkinoiden ykkönen. Nokian Hakkapeliitta 8 on suunniteltu tositalveen, nastat purevat hyvin ja hallinta on ääritilanteissa helppoa. Pito jäällä ja ajettavuus kaikissa talviolosuhteissa huippuluokkaa.
Tuulilasi 12/2016
Suomi
Nokian Hakkapeliitta 8 on vahvimmillaan vaativissa olosuhteissa. Jäällä kilpailijoitaan huomattavasti parempi pito, kiihdytys- ja jarrutuspito myös lumipinnalla terävintä kärkeä. Rengas on helppo hallita ääritilanteissa ja polttoainekulutus on matala.
Motorföraren 7/2015
Ruotsi
Ylivoimainen jäällä ja lumella. Paras kahdeksassa kahdestatoista osatestistä. Alhaisin vierintävastus ja polttoaineen kulutus.
Auto Motor & Sport 22/2015
Ruotsi
Hyvät marginaalit lumisella tiellä. Hyvä sivuttaispito. Tasapainoinen voimakkaassa jarrutuksessa. Tarkka ohjattavuus jäällä. Märällä asvaltilla helppo kontrolloida. Yllättävän mukautuva ja nopea ohjausvaste kuivalla asvaltilla.
Auto Motor og Sport 10/2015
Norja
Hyvän sivuttaispidon ansiosta turvallinen ja luotettava ajotuntuma. Tarkka jäisellä tiellä. Tasapainoinen ja helppo käsitellä märällä asvaltilla. Reagoi nopeasti ohjausliikkeisiin kuivalla asvaltilla.
Aftonbladet 7.10.2015
Ruotsi
Ylivoimainen jäällä, lyhyt jarrutusmatka ja erittäin hyvä sivuttaispito tekevät renkaasta helpon ajettavan jäisillä teillä. Mitä liukkaampi tie sitä ylivoimaisempi rengas on. Hiljainen ja alhainen vierintävastus.
AutoReview 18/2015
Venäjä
Nokian Hakkapeliitta 8:n hallintaa kaikissa testin talvisissa olosuhteissa, erityisesti jäällä. Lyhin jarrutusmatka ja paras kiihtyvyys jäällä. Loistava pito jäisellä ja lumisella alustalla.
Motor 5/2015
Norja
Nokian Hakkapeliitta 8:n suorituskyky on parhaimmillaan ääritilanteissa. Testin parhaat arvosanat jäisellä alustalla, lyhyt jarrutusmatka ja hyvä sivuttaispito. Paras ohjaustuntuma lumella.
Za Rulem 10/2015
Venäjä
Testin parhaat jarrutusominaisuudet ja sivuttaispito jäällä. Huippuluokan pito myös lumella. Erinomainen myös syvässä lumessa. Tarkka ohjaustuntuma talviteillä, loistava ajovakaus myös kuivalla alustalla. Lopputulos: Nokian Hakkapeliitta 8:n ajotuntuma on mukava kaikissa talvikeleissä ja rengas säästää polttoainetta.
Vi Bilägare 13/2015
Ruotsi
Testin jää- ja lumimestari. Äärimmäisen hyvä ajettavuus jäällä ja erinomainen kaarrepito. Testin alhaisin vierintävastus.
Tuulilasi 12/2015
Suomi
Paras nastarengas niin lumella kuin jäällä. Mahtava jääpito. Testin pienin polttoaineenkulutus.
Za Rulem 9/2015
Venäjä
Paras pito jäällä. Looginen ja tarkka ohjaustuntuma erilaisilla tienpinnoilla. Alhainen polttoaineenkulutus.
Tekniikan Maailma 17/2015
Suomi
Helppo hallita ääritilanteissakin. Varma pito ja ohjattavuus. Erittäin alhainen vierintävastus.
Järkevä kuluttaja vaatii ostamiltaan tuotteilta paljon. Vuosia kestävän käytön aikana syntyy vahva tunne siitä, oliko ostos onnistunut.
Tee käyttäjäarvio renkaistasi ja voita leffaliput kahdelle!