Nokian Tyres Hakkapeliitta TRI M+S -renkaan kaksi uutta kokoa tuovat turvallisuutta ja työtehoa talviurakointiin suuritehoisilla traktoreilla

Nokian Tyres Hakkapeliitta TRI M+S -renkaan kaksi uutta kokoa tuovat turvallisuutta ja työtehoa talviurakointiin suuritehoisilla traktoreilla

21.2.2024 9:00 kategoriassa Tuoteuutiset

Nokian Tyres Hakkapeliitta TRI -rengasperheen kokovalikoima on kasvanut tasaisesti. Tarjolla olevat yli 30 eri kokoa kattavat koneet suurimmista pienempiin. Nokian Tyres Hakkapeliitta TRI M+S -rengas on nyt saatavilla kahdessa suuritehoisille traktoreille soveltuvassa koossa; 710/70R42 ja 600/70R30.

Raskaan ja tehokkaan traktorin varma hallinta jäällä ja lumella vaatii äärimmäistä pitoa, jonka vain erityinen rengas voi tarjota. Myös työmaiden välisten siirtymien ajon on tunnuttava mukavilta sellaisina päivinä, jolloin olosuhteet kiristävät työtahtia. Nokian Tyres Hakkapeliitta TRI  on M+S talvimerkinnällä varustettu erikoisrengas, joka on suunniteltu varmaan ympärivuotiseen käyttöön ja erityisen mukaviin tiesiirtymiin.

“Talvisuorituskyvyssä Nokian Tyres Hakkapeliitta TRI todellakin erottuu edukseen lamelloidun pitokuvionsa ansiosta”, kertoo Nokian Renkaiden tuotepäällikkö Tero Saari. ”Renkaan loistava pito huolehtii siitä, että talvityöt sujuvat vaativimmallakin kelillä. Renkaan kestävyydestä kovilla alustoilla työskentelyssä muina vuodenaikoina ei kuitenkaan ole tingitty.

 

Työssä todennettua mukavuutta, tuottavuutta ja turvallisuutta

Nokian Renkailla tuotekehityksen polttopisteessä ovat aina töitään tekevät renkaankäyttäjät. Kentältä saadun palautteen perusteella maailman ensimmäisessä all-season-urakointirenkaassa on useita käytännön etuja. Hakkapeliitta TRI -rengas on investointi sekä työtehokkuuteen että -turvallisuuteen.

“Käyttäjät ovat kertoneet, että melutaso ja tärinä ovat merkittävästi vähäisempiä verrattuna tyypillisiin traktorinrenkaisiin,” Tero Saari mainitsee. ”Tämä tarkoittaa nopeampia ja mukavampia siirtymiä, mikä tuo selkeitä parannuksia työergonomiaan.”

M+S-palapinnan lamellointi mahdollistaa erinomaisen talvipidon ja lyhyemmät jarrutusmatkat. Tämä luonnollisesti lisää työturvallisuutta.

“Ennakoitava käytös kaikissa olosuhteissa johtaa tehokkaampaan työskentelyyn”, Tero Saari toteaa. ”Kun ajettavuus on napakka liukkaillakin pinnoilla, syntyy lyhyemmässä ajassa enemmän valmista.”

Yksi merkittävä etu on myös renkaan edullinen vaikutus polttoaineen kulutukseen. Mittausten perusteella Hakkapeliitta TRIn vierintävastus edustaa markkinoiden alinta tasoa.

 

 

Lisätietoja:

 

Tero Saari, tuotepäällikkö, Nokian Raskaat Renkaat Oy

[email protected], puh. 010 401 7226

 

Marketing, Nokian Heavy Tyres    

[email protected]   

 

 

Lisätietoja ja kuvia:

Kuvat ja lehdistömateriaali: www.nokiantyres.com/heavypr

Tuotesivu: www.nokiantyres.com/hakkapeliittatri

Yrityssivusto: www.nokiantyres.com/heavy