LUONNOLLISESTI, KUIN EVOLUUTION MUOVAAMINA
Nokian Tyres Hakkapeliitta 9 -nastarenkaissa on ainutlaatuinen, patentoitu tuplanastapito. Kahdet erilaiset nastat pitävät optimaalisesti niin liukkaissa kurveissa kuin suorilla.
Maailman ensimmäinen, patentoitu tuplanastateknologia antaa erinomaisen jarrutus- ja kiihdytyspidon lisäksi ylivertaisen pidon kaarteissa ja ohitustilanteissa niin jäisen liukkaalla kuin lumisella tiellä.
Arvosana 4.5 perustuu 942 käyttäjäarvioon
Putte • 52 päivää sitten
Oikein hyvä, mutta aika äänekäs. Aiemmin oli Mishelin ja ehdottomasti hiljaisempi
suosittelen tätä tuotetta
Jackie27 • 2 kuukautta sitten
Ostin renkaat kuukausi sitten ja ovat olleet ihan parhaat.
Kurvailija • 2 kuukautta sitten
Ostin renkaat kuukausi sitten ja pito jäisellä ja lumisella tiellä on erinomainen.
GerhardB • 2 kuukautta sitten
Talvirenkaan pito on erittäin hyvä kelissä kuin kelissä. Hieman meluisa, kuten nastarenkaat aina ovat.
Tommaso • 2 kuukautta sitten
Runsaan kuukauden olleet käytössä. Jäätä,lunta ,loska ja sadekeliä. Tyytyväinen renkaitten toimintaan.
Hakat • 3 kuukautta sitten
Ensimmäiset Nokia Hakkapeliitta renkaat autoon,ja olen ollut tosi tyytyväinen,aion ostaa myös kesärenkaat nokialaiset.Eihän renkaat ollu halvimmasta päästä,mutta käytössä huomaa,hyvästä kannattaa maksaa.
Jimbou89 • 3 kuukautta sitten
Ostanu noin kuukausi sitten ja tyytyväinen ollut tähän. Ainut moite on paljaalla asfaltilla melkoinen rengasmelu.
Sakke • 3 kuukautta sitten
Painavassa katumaasturissa toimiva rengas.Hyvä pitkittäis ja sivuttaispito.Kertoo hyvin milloin ollaan pitoalueen rajalla.
JR 63 • 3 kuukautta sitten
Uusilla nastarenkailla on nyt ajettu vähän reilu 900 km, joten ovat vielä ikäänkuin sisäänajossa , mutta toistaiseksi tämän talven jääkuorella ja lumikelillä rengaspito on ollut oikein hyvä ja rengas on myös ainakin vanhan Mondeon alla miellyttävän hiljainen. Rengasliike suositteli tämän renkaan valintaa ja voin todeta, että hyvä oli, että noudatin heidän suositustaan.
JMTK • 3 kuukautta sitten
Ostin noin kolmekuukautta sitten. Vaihoin kaksi viikko sitten vanhojen nastarenkaiden tilallle, jotka olivat surkeat. Kyllä nokialaiset ovat hyvät renkaat. Pito ja ajettavuus huippuluokkaa. Suosittelen ehdottamasti kaikille.
maksimikuorma 530 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 560 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 560 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 630 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 690 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 545 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 650 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 615 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 670 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 710 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 710 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 690 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 730 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 775 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 775 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 850 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 650 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 650 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 690 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 690 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 545 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 690 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 750 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 615 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 670 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 670 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 750 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 825 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 730 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 730 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 800 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 875 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 775 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 630 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 630 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 690 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 690 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 690 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 775 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 690 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 750 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 730 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 800 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 800 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 900 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 730 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 875 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 650 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 710 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 750 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 850 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 710 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 800 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 900 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 630 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 775 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 730 kg, maksiminopeus 190 km/h
maksimikuorma 850 kg, maksiminopeus 190 km/h
Äärimmäistä talvipitoa
Oma räätälöity nastansa renkaan kulutuspinnan keskialueella ja oma nastansa renkaan olkapääalueilla. Jarruttaessa, kiihdyttäessä ja kaarreajossa luonnollisen tehokkaasti toimivat erilaiset nastat varmistavat erinomaisen pitkittäispidon lisäksi ylivertaista sivuttaispitoa jäisellä ja lumisella alustalla.
Erinomainen lumipito
Pintakuvion keskialueen välipalojen molemmilla reunoilla olevat leikkaukset tuovat lisää lumipitoa parantavia teräviä särmiä.
Tasapainoinen ja tarkka ajotuntuma, lisää nautinnollisia ajokilometrejä
Vahva High Tensile Steel -teräsvyörakenne mahdollistaa kevyen mutta lujan rakenteen, joka tuntuu tarkkana käsiteltävyytenä myös kovemmissa nopeuksissa väistöissä ja kaistanvaihdoissa. Enemmän ajokilometrejä myös parantuneen viillon- ja pistonkestävyyden ansiosta.
Asiakasetumme sinulle on onni onnettomuudessa!
Yllättävä este tiellä voi rikkoa renkaan tapaturmaisesti. Hakka-turva korvaa korjauskelvottomaksi vaurioituneen renkaan veloituksetta!
Tekniikan Maailma 17/2020
Suomi
Nokian Hakkapeliitta 9 on jääpidoltaan aivan nastarenkaiden kärkitasoa. Ohjaustuntuma on sopivan nopea ja tarkka, ja rengas käyttäytyy rauhallisesti. Nokian Hakkapeliitta 9 ohjautuu varmasti niin pienissä kaistanvaihdoissa kuin suuremmissa väistöissä. Myös lumisella tiellä Nokian Hakkapeliitta 9 on vakaa ja rauhallinen eikä yllätä pidon menetyksillä.
Aftonbladet 40/2020
Ruotsi
Jääpito on erinomainen ja ohjautuvuus tarkka, ja rengas käyttäytyy loogisesti ja rauhallisesti myös äkillisissä väistöissä. Tämä pitää paikkansa myös lumella ajettaessa, jolloin ei tule lainkaan ikäviä yllätyksiä vaan rengas on rauhallinen ja ohjautuu hyvin.
Vi Bilägare 12/2020
Ruotsi
Rengas erottuu ottamalla täyden potin jää- ja lumikierroksilla. Vaikka se on paras jäällä ja lumella, myös märkäpito on hyvä. Nokian Hakkapeliitta 9 saa kiitosta viihdyttävistä ajo-ominaisuuksistaan.
Moottori 8/2020
Suomi
Erinomainen etuakselipito jäällä. Kääntyy hyvin, ja pysähtyy tehokkaasti lumella ja jäällä. Looginen ajokäytös märällä ja kuivalla asvaltilla.
Moottori 11/2019
Suomi
Erinomainen pito lumella ja jäällä, ohjatuu tarkasti kaarteissa. Hauska ajettava lumella. Looginen ajokäytös myös märällä ja kuivalla, turvallinen ääritilanteissa.
Vi Bilägare 12/2019
Ruotsi
Huippuluokan suorituskyky jäällä ja lumella, helposti hallittavissa kaikilla alustoilla. Kiitosta saivat erityisesti myös Nokian Hakkapeliitta 9:n ajo-ominaisuudet sekä erinomainen käsiteltävyys märällä.
Tekniikan Maailma 17/2019
Suomi
Nokian Hakkapeliitta 9:n jääpito on erittäin hyvä ja ajettavuus kaikissa talviolosuhteissa on hyvällä tasolla. Rengas ohjautuu tarkasti ja rauhallisesti, myös pidon rajan ylityksen jälkeen.
Svenska Dagbladet 24/9/2019
Ruotsi
Erinomainen pito jäällä. Matala vierintävastus ja hyvä suuntavakaus, turvallinen rengas kaikissa tilanteissa.
Motor 10/2018
Norja
Erinomainen jäällä ja lumella. Myös tulos märkäjarrutustestissä on erittäin hyvä.
Aftonbladet 23.9.2018
Ruotsi
Hyvä ajettavuus kaikilla talvikeleillä. Erittäin hyvä jää- ja lumipito. Erittäin helppo ajettavuus. Hyvät jarrutusominaisuudet märällä asfaltilla.
Tuulilasi 11/2018
Suomi
Elementissään jäällä, erinomainen veto- ja jarrutuspito. Ajokäytös kaarteissa turvallista. Toimii lumellakin hienosti, ja käytös märällä yllätyksetöntä. Turvallinen myös ääritilanteissa.
Dagbladet 9/25/2018
Norja
Hyvä jääpito, looginen ja tasapainoinen ajettavuus. Märällä lyhyt jarrutusmatka ja tarkka ohjautuvuus. Hyvä kokonaisuus sekä lumi-, jää- että märkäpidossa.
Moottori 9/2018
Suomi
Jääpito huipputasoa. Looginen ja rauhallinen käytös jäällä, lumella varma ja vakaa. Testin parhaita renkaita märällä.
Vi Bilägare 13/2018
Ruotsi
Paras kiihdytys ja jarrutus jäällä ja lumella. Ajomukavuutta nopealla ohjausvasteella ja tasapainoisuudella. Johdonmukainen käytös, kommunikoi pidosta hyvin kuskille.
Aftonbladet 3.10.2017
Ruotsi
Erittäin hyvä jääpito, mutta parasta on, että rengas on niin helppo ajettava jäällä ja lumella. Rengas etenee kuin juna, eikä menetä pitoaan.
Vi Bilägare 13/2017
Ruotsi
Erinomaiset jarrutus-, kiihdytys sekä ajo-ominaisuudet jäällä. Lumella ajo-ominaisuudet testin paras ja myös kuivalla asvaltilla ajettavuudessa parhaat pisteet. Tasapainoinen ja looginen myös pidon äärialueilla.
Auto Motor & Sport 22/2017
Ruotsi
Parhaat pisteet kaikissa osatesteissä lumella ja jäällä. Tarkka ajettavuus ja mahtava pito antaa luottamusta lumella ja jäällä. Erinomainen ajettavuus myös kuivalla asfaltilla.
Motor 3/2017
Norja
Omassa luokassaan jäällä ajettaessa, pito erinomaisella tasolla. Loistavat ajo-ominaisuudet talviolosuhteissa, jäällä ja lumella.
Auto Motor og Sport 10/2017
Norja
Voittamaton talviolosuhteissa. Sai maksimipisteet kaikissa testin lumi- ja jääosioissa. Käytös kuivalla asvaltilla korkealuokkaista ja testin matalin vierintävastus.
Tekniikan Maailma 17/2017
Suomi
Jäällä erittäin hyvä, pito huippuluokkaa. Erinomainen ajettavuus sekä jäällä että lumella.
Järkevä kuluttaja vaatii ostamiltaan tuotteilta paljon. Vuosia kestävän käytön aikana syntyy vahva tunne siitä, oliko ostos onnistunut.
Tee käyttäjäarvio renkaistasi!