9. huhtikuu 2015 07:45 kategoriassa Yhtiöuutiset

eNewsletter 1/2015 - Ennenkokematonta kestävyyttä

Tästä pääset tutustumaan uutiskirjeeseen.

Liittymällä postituslistalle saat uusimman uutiskirjeen automaattisesti sähköpostiisi.

Nokian Hakka. Pohjoisen vaativiin oloihin tehty.
Nokian Hakka -kesärengasperheen uutuudet tuovat ajamiseen ennenkokematonta turvaa ja kestävyyttä. Aramid-kuidulla vahvistetut sivupinnat kestävät entistä paremmin yllättäviä iskuja ja viiltoja, niin karkeilla hiekkateillä kuin kaupunkien katukiveyksillä.

Nokian Hakka Black SUV - Tough Cool Performer
Nopeaan ja vaativaan ajoon kehitetyssä Nokian Hakka Black SUV –renkaassa yhdistyvät katumaasturikäyttäjien toiveet ääritilanteiden turvallisuudesta, mukavuudesta ja kestävyydestä.

Nokian Hakka Blue SUV - Tough Wet Performer
Monipuoliseen katumaasturikäyttöön suunnattu Nokian Hakka Blue SUV on oikea valinta kuljettajalle, joka arvostaa tehokasta ja turvallista etenemistä, mutta haluaa nauttia katumaasturinsa luonteesta sekä mökkitiellä että kaupunkiajossa.

Nokian Hakka C2 - Hallittua vakautta ja kestävyyttä
Nokian Hakka C2 -pakettiautonrengas kantaa turvallisesti ja kevyesti raskaammatkin kuormat.

Nokian Hakka Blue palkintopallilla Tekniikan Maailman kesätestissä
Nokian Hakka Blue -kesärengas sijoittui vakuuttavasti jaetulle kakkostilalle Tekniikan Maailma -lehden tuoreessa vertailutestissä. Tekniikan Maailman (5/2015) mukaan Nokian Hakka Blue on mukava, hiljainen ja erinomainen ajettava. Nokian Hakka Blue oli vertailun paras märällä tiellä, kun testattiin renkaan pitoa ja ajettavuutta vaihtelevissa ajotilanteissa.

Maksuttomilla lisäeduilla mielenrauhaa tien päälle
Terävä päällysteen reuna, kuoppa tiessä tai vaikkapa naula ajoradalla. Automatka voi katketa äkilliseen rengasongelmaan ajoneuvon varustetasosta riippumatta. Haluamme, että asiakkaamme voivat olla varmoja turvallisesta perillepääsystä myös tällaisina yllättävinä hetkinä.

Nokian Renkaat ja Valtra ajoivat uuden huiman traktorien maailmanennätyksen 130,165 km/h!
Uusi traktorien nopeusennätys syntyi, kun pohjoisten olojen ammattilaiset Nokian Renkaat ja Valtra yhdistivät osaamisensa. Huima maailmanennätys ajettiin lumisella ja jäisellä maantiellä Suomen Lapissa. Traktoria kuljetti varmoin ottein moninkertainen rallin maailmanmestari Juha Kankkunen.