FacebookInstagramLinkedInmenu-iconPinicon-playscroll-downsearchTwitterShapeYouTube
Menu
  1. Asiakaspalvelu/
  2. Renkaiden vaihto ja huolto/
  3. Renkaiden kunto

Miksi en saa raporttia renkaideni kunnosta, vaikka olen rekisteröitynyt?

Mittaustulosta ei voida aina toimittaa teknisistä tai muista syistä. Syitä, miksi raporttia ei toimiteta: rekisteritunnuksen luku ei onnistunut (lika, lumi), mitattuja renkaita ei ole tarpeeksi (joku rengas ei osunut mittalaitteelle) tai mittalaite ei ehtinyt lukea kaikkia peräkkäin tulevia autoja. Rengasraportti päivittyy automaattisesti, kun onnistunut mittaus on olemassa. 

Lue lisää SnapSkan-palvelusta

Katso video!

Muita aihealueen artikkeleita

Näytä kaikki aihealueen artikkelit

Ota meihin yhteyttä

Jos et löytänyt vastausta kysymykseesi, voit aina ottaa yhteyttä meihin.

Mikäli haluat olla meihin yhteydessä muilla keinoilla, tarkemmat yhteystietomme löydät täältä.